19.10.09

Despre tot

Va salut cu drag pe toti, toti cei care impartasesc aceleasi iubiri ca si mine, si sa stiti ca nu sunt geloasa, chiar sunt dispusa sa vorbim despre ele .Stiti ca nu ma refer la barbati pentru ca iubesc doar unul (deocamdata si sper sa ma tina), ci la iubirile mele de-o viata:moda , pictura, baletul , arta in general.
Ma simt implinita pentru ca am avut sansa sa lucrez in acest domeniu si sa vad cum o schita care, poate de multe ori a fost facuta in joaca prinde contur si devine, probabil, chiar rochia in care spui "da" in cea mai frumoasa zi din viata ta, sa descoperi ca doua culori care nu au fost niciodata prietene se contopesc si dau formula unei rochii perfecte, sa te bucuri ca piele +matase =love, sunt senzatii unice doar pentru cei care au aceasta pasiune si o duc de multe ori la extrem. Deci, manifestarea unei pasiuni inseamna implinire!



3 comentarii:

  1. Buna ziua! Tare mult m-am bucurat cand am descoperit acest blog al dvs. Va urmaresc mereu pe Euforia si de abia astept sa vad si materializarea atelierului virtual Dana Tanase. Personal, m-am indragostit de una dintre rochiile pe care le-ati purtat intr-o emisiune "Shoppingul, pasiunea mea" si care stiu ca este creatia dvs. Este vorba de rochia nude, pana la genunchi, cu multe incretituri pe ea. Este disponibila la vanzare? Daca da, ce pret are aceasta? Va multumesc anticipat pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara! As vrea sa stiu unde pot gasi creatiile dvs. In seara asta am vazut prezentarea din cadrul emisiunii "S,pm". Mi-au atras atentia in mod special o rochie nude si cea ciclam. Exista posibilitatea de a le achizitiona online? Mentionez ca sunt din Bucuresti.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna dana,

    mi am achizitionat prima mea rochie semnata "dana tanase",sper si nu singura:).este vorba de modelul jumatate pe talie cu centura negra si jumate larguta pe verde si sunt un pic nehotarata in ceea ce priveste accesorizarea.nu as vrea sa folosesc un pantof negru si nici ca si bijuterii nu sunt hotarata daca sa folosesc cercei candelabru sau doar un pandandiv finut.....sper sa nu ti se para ridicol oarecum mail-ul dar chiar as vrea sa vad viziunea ta cu privire la rochita.

    multumesc frumos pentru timpul acordat,

    cristina

    RăspundețiȘtergere